معرفی انواع شال

پنجشنبه 30 آذر 1402
1:58
مسعود رفیعی
معرفی انواع شال

شال ها انواع مختلفی دارند که این روز ها یکی از اجزا اصلی در استایل افراد می باشد. از آن جا که سلیقه افراد متفاوت از یکدیگر می باشد در صنعت مد به سلیقه تمامی افراد نوعی شال تولید شده است. هر ساله نیز ترند های جدیدی به بازار عرضه می گردد که ممکن است برخی افراد بسیار بپسندند و مورد پسند برخی از آن ها نباشد. ویژگی که در انواع شال ها واحد است مستطیل شکل بودن آن است. هیچ شالی به صورت مربعی دوخته نمی شود زیرا در این صورت ویژگی شال بودن خود را از دست می دهد و می تواند یک روسری محسوب شود. شال معمولاً در بین خانم های جوان تر رواج بیش تری دارد. زیرا خانم هایی که سن بالایی دارند از ویژگی پوشش بهتر روسری استفاده کرده و از شال استفاده کم تری می کنند. در این مقاله به معرفی انواع شال می پردازیم و ویژگی فروشگاه شال و روسری مناسب را برای شما شرح خواهیم داد. این کار به شما کمک می کند تا راحت تر خرید شال را انجام دهید.

· شال کلاسیک:

شال کلاسیک به شال هایی گفته می شود که در استایل های رسمی و کلاسیک استفاده می شود. این شال ها معمولاً از پارچه هایی تهیه می شوند که ایست بسیار مناسبی دارند. معمولاً ساده هستند و یا دارای طرح های مینیمال می باشند. رنگ بندی این شال ها معمولاً از رنگ های تیره و رنگ های سنگین مانند کرم تیره، مشکی، سورمه ای و... تشکیل شده است. استایل کلاسیک می بایست جذبه بانوان را نشان دهد. به همین دلیل می بایست شالی با رنگ خنثی و ساده که بیش ترین هماهنگی را با استایل شما دارد انتخاب کنید. بهتر است استفاده از رنگ های جیغ و زننده را به عنوان یک شال کلاسیک فراموش کنید.

· شال تک رنگ (ساده):
این شال ها دارای یک رنگ واحد؛ بدون هیچ گونه اکسسوری و حاشیه ای می باشند. این شال ها مناسب استفاده در قرار های رسمی کاری یا مناسب استفاده در محل کار هستند. شال های تک رنگ ممکن است از هر جنسی باشند؛ برای مثال ممکن است جنس آن ها حریر، نخ و... باشد. افرادی که استایل مینیمال می پسندند معمولاً همیشه به دنبال شال های تک رنگ؛ با رنگ های ملایم می باشند. شال های تک رنگ در عین سادگی که در رنگ آن ها دیده می شود بسیار شیک و چشم نواز می باشند اگر بتوان به درستی آن ها را با سایر لباس ها ست نمود. بیش تر دختران جوان از این شال ها استفاده می کنند. قیمت شال های تک رنگ نسبت به دیگر مدل های شال که کار شده تر هستند کم تر خواهد بود.

· شال سنتی:
طرح های سنتی چاپ شده بر روی برخی از شال ها و استفاده از منگوله های دستساز سنتی باعث شده تا این شال ها به شال سنتی معروف شوند. گلدوزی ها و سوزن دوزی های مخصوص بر روی یک شال نیز می تواند یک شال ساده را تبدیل به شال سنتی کند. این نوع از شال مناسب افرادی است که استایل هنری یا سننی دارند. این استایل شامل مانتو های گلدوزی شده و یا مانتو هایی می باشد که پارچه های گل‌گلی دوخته شده از الیاف طبیعی می باشد.

· شال مجلسی:
لباس هایی که برای مجالس استفاده می شوند معمولاً به واسطه پارچه یا اکسسوری های مربوط به لباس شاخص شده و دارای جذابیت خاصی می باشد. شال های مجلسی نیز دارای این ویژگی می باشند در این گونه شال ها معمولاً از پارچه شال و روسری براق استفاده می شود. همچنین برخی از این شال ها دارای منجوق ها یا پولک هایی هستند که به آن ها دوخته شده است. ترکیب پارچه های براق و پارچه های توری نیز شال مجلسی جذابی را برای شما به ارمغان می آورد. این شال ها باید وزن سبکی داشته باشند تا شنیون موهای افراد را در زیر شال خراب نکند. معمولاً از شال مجلسی در مراسم هایی مانند عروسی، تولد و جشن های مختلف استفاده می شود. معمولا در فروشگاه شال و روسری قیمت شال مجلسی از سایر شال ها بیش تر می باشد.

· شال پلیسه:
شال ترندی که در سال های اخیر به بازار عرضه شده و طرفداران خود را دارد شال پلیسه ای است. پلیسه های شال ممکن است در جهت افقی یا عمودی باشد همچنین ممکن است بر روی پارچه های ساده یا طرحدار باشد. تنوع رنگی این شال ها بسیار زیاد است و ایست مناسبی هم بر روی سر دارد. جنس های مختلفی از این شال در بازار یا در هنگام اقدام برای خرید از فروشگاه اینترنتی خواهید دید. در خرید شال های پلیسه دقت کنید که نمی توانید بعد از شستشو آن را در خانه اتو کنید. زیا ممکن است پلیسه آن از بین برد. بهتر است از جنس هایی مانند حریر یا لمه برای این شال استفاده کنید که نیاز به اتوکشی ندارد.

· شال هنرمندی:

شال های هنرمندی نیز از آن دسته شال های ترند سال های اخیر است که بیش تر مناسب افراد قد بلند می باشد. چرا که طول این شال ها 3 متر است و نوع بستن آن متفاوت می باشد. جنس این شال ها معمولاً از پارچه های الیاف طبیعی است که در استایل های سنتی نیز کاربرد دارند. این شال بسیار خنک بوده و وزن سبکی دارد و مناسب فصل های گرم سال می باشد. این شال به راحتی با استایل های اسپرت نیز ست می شود و دارای رنگ بندی مختلفی است. اگر قصد خرید شال ساده ای را برای شرکت در یک نمایشگاه عکس، نقاشی یا از این قبیل نمایشگاه ها دارید ما به شما شال هنرمندی را توصیه می کنید. زیرا این شال بسیار مناسب برای شرکت در این فضا ها می باشد. در اکثر مراکز خرید و فروشگاه شال و روسری می توانید این شال را به راحتی پیدا کنید.

خرید انواع شال

حال که با انواع مختلف شال آشنا شدید هر نوع شالی که مد نظر دارید را می توانید با خرید اینترنتی شال و روسری آن را تهیه کنید. بهتر است خرید شال را از فروشگاه تخصصی شال انجام دهید زیرا در این فروشگاه ها تنوع زیادی از شال را از نظر مدل، طرح و رنگ خواهید دید. در خرید اینترنتی شال و روسری شما می توانید به راحتی از دسته بندی ها سبک مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین قیمت شال ها را می توانید ببینید و به مقدار هزینه ای که در نظر دارید شال مناسبی را تهیه نمایید. در خرید شال حتماً توجه کنید که شال مورد نظر شما متناسب با استایل شما و همچنین رنگ پوست و چهره شما باشد. توجه به این نکته باعث جذاب تر شدن چهره شما خواهد شد.


[ بازدید : 122 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مد و فشن - زیبایی و سلامت است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]